Love ?

Tia betul-2 tak tahu nak buat apa . Tia cemburu sangat bila guy A nih dekat-2 dgn girl C and girl-2 yg lain . Tia sygkn dia . Sampaikan ustazah dekat sch tia boleh tahu yg tia sygkn dia . 


Ustazah : Fatin , kamu suka kat 'guy A' ke ?
Tia : Hah ! Ap ustazah ckp nih ? Takde lah .
Ustazah : Ustazah boleh tahu dari mata kamu . Ustazah tgk kamu betul-2 sygkn dia . Betul kan ?
Tia : Hurm , taktau lah . Cinta monyet je pun ustazah :')
Ustazah : 'Guy A' tu sygkan kamu act fatin . Cuma dia nafikan and katakan bhwa dia sygkn 'girl C'
Tia : Ustazah nih memandai je lahh . Takde lahh ustazah
Ustazah : Ustazah mmg mengaku kita sebagai budak bwh umur tak boleh bercinta . Membawa kpd satu maksiat . Tapi perasaan tak boleh tipu kita fatin .
Tia : Entahlah , ustazah 

Hanim pulak ckp kalau 'guy A' tu tgh ckp dgn tia , tia akn tumpu kat dia 100% . Tak mcm dlm kelas . Wanie ckp kalau mmbe tia panggil , tia mcm tak dgr . Sampai 3 kali baru dgr . Kalau 'guy A' tu panggil even dari jarak jauh punn tia boleh dgr . Betul ke ? Nampak sgt ke ? Kalau ketara , knp smpai skrg guy A tu masih tak faham-2 , masih tak tahu , masih tak rasa ?! Atau dia buat-2 tak tahu ?! Atau dia mmg taknak tia dlm hidup dia ?! Pernah sekali tia luahkan perasaan tia kat dia :'(

Tia : Aku suka kat hang sejak peperiksaan pertama 
Guy A : Ouh ye ! Byk peminat aku kan ?! Hehe
Tia : Aku serius lahh .
Guy A : Hah ! Biar betol ?! Asal aku tak rasa hang suka kat aku punn ?
Tia : Entah lahh . Aku just inform je punn
Guy A : Okayy , sorry aku tak suka hang . Aku suka 'girl C' 
Tia : Okayy . Bye , aku nak pergi dah nih :(
Guy A : Okayy .
Tia : Hurm (dah pergi dah nih . 2 langkah !)
Guy A : Tia ! 
Tia : Ye ?
Guy A : Bohonglah aku kalau aku ckp aku tak pernah suka hang . Maaf .

Dah mcm panggung wyg pulakk kan babak nih . But ini lahh kenyataanya . Kdg-2 tia rasa guy A nih maybe byk pengaruh drpd tv lahh . Hee . But perangai guy A nih sebiji mcm perangai ayh tia . Kalau tia rindukan ayh tia , tia akn cari dia mcm mintak kasih syg dari dia . Tia tak tipu nih ! Tia akn cari dia . Sampaikan tia pernah ckp kat dia , 'hang jgn pergi jauh dari aku . Hang jgn tak pernah dtg sch . Hang tau aku kan ? Please' . Dia sorang je yang faham keadaan tia . Sebab tu , tia perlukan dia . Selain mama tia , tia amat perlukan dia . Tia punn tak tahu knp tia perlukan dia sangat sdgkn dia bukannya ada ap-2 ikatan dgn tia . But tia selesa dgn dia . Byk rahsia tia kat dia . Skrg nih tia tahu , sekuat mana kita setia . Sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita menerima kekasih kita . Jika Allah s.w.t tidak menulis jodoh kita bersama kekasih kita , kita tetap tidak akan bersama dengannya . Krn tulang rusuk dan pemiliknya tak akn pernah bertukar ღღ





Dah Baca Ke ? Terharu tak ?! Tekan 'Follow' or 'Join This Site' ye . Trimas :D

0 hot ear:

Post a Comment

Tiny Finger Point Hand With Heart